خبرهای داغ:
جانشين معاون هماهنگ کننده فراجا؛

 مراقبت از افکار عمومی جامعه، راه مقابله با توطئه های امنیتی و سیاسی دشمن است

 مراقبت از افکار عمومی جامعه، راه مقابله با توطئه های امنیتی و سیاسی دشمن است
جانشين معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اهميت جهت دهي بر افکار عمومي در جامعه گفت: افکار عمومي از کشش هاي مختلف در جامعه تاثير مي پذيرد و در صورت عدم مراقبت مي تواند يک پديده اجتماعي را به موضوعي امنيتي و نهايتا به يک بحران سياسي تبديل کند.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۲۱
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار محمد شرفی در ششمين نشست مسئولين فراجا با گروه هاي مرجع و اقشار تاثير گذار در استان قزوين ضمن تبريک ايام مبارک دهه فجر و فرا رسيدن مبعث پيامبر عظيم الشان اسلام(ص)، اظهار داشت: ياد امام خميني(ره) و تمامي عزيزاني که جان خود را فداي پيروزي اين انقلاب کردند گرامي مي داريم.

وي با اشاره به نقش و جايگاه هدايت مردم، افزود: قلم علما افضل تر از خون شهداست، چرا که آن ها در امتداد رسالت پيامبران همچون ستارگاني وظيفه هدايت مردم را برعهده دارند.

جانشين معاون هماهنگ کننده فراجا بيان داشت: با نزديک شدن به روز برگزاري انتخابات، افکار عمومي حساس تر شده و چشم و گوش ها هم بيناتر و شنواتر مي شود و اين يعني ماموريت ما مشخص است که بايد بنا بر تاکيد رهبر کبير انقلاب و فرمانده کل قوا(مدظله العالي) علاوه بر شرکت در انتخابات نقش تاثير گذاري در جلب مشارکت عمومي در اين خصوص داشته باشيم.

وي با اشاره به اهميت و نقش هدايت افکار عمومي در جامعه، تصريح کرد: افکار عمومي تحت تاثير گفتمان هاي قالب و مسلط بوده و از کشش هاي مختلف در جامعه تاثير مي پذيرد و در صورت عدم مراقبت مي تواند يک پديده اجتماعي را به موضوعي امنيتي و نهايتا به يک بحران سياسي تبديل کند.

سردار شرفي اضافه کرد: راهبرد امروز دشمن بر کم رنگ کردن اهميت انتخابات و پيشگيري از مشارکت جمعي مردم در اين امر مهم متمرکز شده و هدف اصلي آن ايجاد شکاف اجتماعي و سياسي در کشور و نهايتا از بين رفتن انسجام اجتماعي است که بستري براي بهم ريختگي در کشور عزيزمان ايجاد کند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: دشمن علاوه بر راهبردهاي کلان و اهدافي که براي خود تعيين کرده نوع رفتار ما را هم تحت نظر دارد و بر مبناي رفتار ما در ميدان، منتظر سوءاستفاده از کوچکترين لغزش و درک نکردن ما از شرايط کنوني است تا ارزش هاي ما را هدف گيري کند.

جانشين معاون هماهنگ کننده فراجا به استفاده از ظرفيت هاي علمي و اجتماعي، پرهيز از اشتباه، شناخت راهبرد دشمن، شناخت توانمندي و پيشرفت هاي کشور و حفظ اشتراکات و تفاهمات تاکيد کرده و بيان کرد: مقام معظم رهبري(مدظله العالي) بر مبناي درک درست و شناختي که از وضعيت کنوني کشور و جهان دارند بر ترغيب مردم براي شرکت در انتخابات تاکيد کرده اند و در واقع مي توان گفت در شرايط کنوني هيچ معروفي بالاتر از اين کار نخواهد بود.

سردار محمد شرفی در پايان با بياناتي از فرمانده کل قوا در خصوص جهاد توليد رضايت و تبيين و روشنگري در هر مسئوليتي در کشور حتي در محيط خانواده اشاره کرده و تصريح کرد: مردم بايد آگاه باشند عدم شرکت در انتخابات موجب تشکيل مجلس ضعيف و نهايتا ضعف در اداره کشور خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار